Locație: București
Responsabilități:
- Activități de secretariat:
- Asigură suport departamentului service: verifică și deschide comenzi de service, intocmește note de predare și facturi.
- Programează reviziile și ține evidența acestora conform contractelor de mentenanță.
- Urmarește închiderea lucrărilor de service și încasarea acestora.
- Urmarește stocurile de piese de schimb și trimite comenzi la furnizori.
Cerințe:
- Cunoașterea la un nivel avansat a limbii englezeș
- Sunt necesare bune cunoștinte de operare MS Office, și constituie un avantaj cunoșțintele de operare in diverse soft-uri ERP/CRM, etc.
- Domeniul în care activează societatea este unul tehnic, așa că sunt necesare studii și abilități tehnice de specialitate;
Beneficii:
- Alaturati-va unui mediu de lucru dinamic si captivant intr-o companie cu peste 30 de ani de experienta in industria sa.
- Oportunitate motivantă, cu responsabilități, autonomie în luarea deciziilor și posibilități de dezvoltare profesională.
- Salariu competitiv.
- Tichete de masă.
Cum sa aplicati:
Daca indepliniti cerintele si sunteti entuziasmati sa contribuiti la succesul echipei noastre, va rugam sa completati formularul de mai jos cu CV-ul si o scrisoare de intentie evidentiind experienta relevanta
Departament: Administrativ Service
Norma: Full Time
Locatie: Bucuresti