Locație: București

Responsabilități:

  • Activități de secretariat:
    • Asigură suport departamentului service: verifică și deschide comenzi de service, intocmește note de predare și facturi.
    • Programează reviziile și ține evidența acestora conform contractelor de mentenanță.
    • Urmarește închiderea lucrărilor de service și încasarea acestora.
    • Urmarește stocurile de piese de schimb și trimite comenzi la furnizori.

Cerințe:

  • Cunoașterea la un nivel avansat a limbii englezeș
  • Sunt necesare bune cunoștinte de operare MS Office, și constituie un avantaj cunoșțintele de operare in diverse soft-uri ERP/CRM, etc.
  • Domeniul în care activează societatea este unul tehnic, așa că sunt necesare studii și abilități tehnice de specialitate;

Beneficii:

  • Alaturati-va unui mediu de lucru dinamic si captivant intr-o companie cu peste 30 de ani de experienta in industria sa.
  • Oportunitate motivantă, cu responsabilități, autonomie în luarea deciziilor și posibilități de dezvoltare profesională.
  • Salariu competitiv.
  • Tichete de masă.

Cum sa aplicati:

Daca indepliniti cerintele si sunteti entuziasmati sa contribuiti la succesul echipei noastre, va rugam sa completati formularul de mai jos cu CV-ul si o scrisoare de intentie evidentiind experienta relevanta

Departament: Administrativ Service
Norma: Full Time
Locatie: Bucuresti

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx